piątek, 4 września 2015

#5 zdrowo, pysznie, prosto!

Siemanko! 


Post zaplanowany był na dzień wczorajszy ale miałam małego lenia za co z góry przepraszam, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie! Własnie od dzisiaj ruszyłam z moim nowym postanowieniem, a mianowicie z codziennymi treningami. Pierwszy dzień za mną i jestem z siebie mega dumna, dawno nie czułam się tak dobrze! 50 minut najróżniejszych ćwiczeń cardio i nie tylko mega poprawia humor. Nie ukrywając, czas wakacji to także czas lenistwa jeśli chodzi o dietę czy też treningi. Tu budka z lodami, tam bar z kebabem. Dlatego trzeba się wziąć w garść i nie odpuszczać. Wracając do tematu postu, przygotowałam dla was łatwy, pyszny a zaraz prosty przepis na smoothie. Co prawda sezon na owoce się już kończy, ale na mrożonki nigdy. Wiadomo, świeże owoce są najlepsze, ale mrożonki wcale nie są takie złe, a w upalne dni są wręcz idealne. Smoothie może być tak naprawdę z wszystkiego, wszystko zależy od naszej kreatywności. Ja najczęściej używam mrożonek, dlatego miksuje owoce dodając wodę aby nie było zbyt geste. Można także dodać maślankę, jogurt, miód co tylko się zachce. Taki posiłek idealnie sprawdza się po treningu a także między posiłkami.


# Smoothie Wieloowocowe








# Smoothie Malinowe 


# Smoothie Bananowo - Truskawkowe 


Mania.

6 komentarzy:

  1. o smoothie bananowo-truskawowe pyszne na pewno je zrobie!
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ
    obserwuję i zapraszam do tego samego<3

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie! uwielbiam owoce i strasznie ubolewam nad tym, że kończy się na nie sezon ;(
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wypiłbym bananowo-truskawkowe :)
    Ostatnio też zaczęłam ćwiczyć i na razie jeszcze sie trzymam ;)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne smoothie!
    www.sophieasaqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi narobiłaś ochoty :)
    http://lifeviolettstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tego nie robiłam :o chyba muszę wypróbować, bo wygląda przepysznie ♡ powodzenia w treningach :) Ja muszę znowu zacząć robić przysiady, ale tak mi się nie chcę :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://madeleineee1994.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń