czwartek, 10 września 2015

#6 ciasteczka kokosowo-owsiane

Aloha ! :D

Dzisiaj wpadam do was z krótkim postem, a mianowicie z przepisem na proste jak i zarazem pyszne ciasteczka kokosowo-owsiane. U mnie na początku miały to być kuleczki z orzeszkiem w środku ale jak to ja pododawałam trochę mniej a tu trochę więcej i wyszły ciasteczka bez orzeszka :D

Składniki :
- 1 jajko
- 1 banan
- 2,3 łyżki mąki
- 2 łyżki gęstego jogurtu naturalnego
- 2 łyżki cynamonu
- ok.150 gram wiórek kokosowych
( w zależności kto jak woli )
- 6 łyżek płatków owsianych



Sposób przygotowania:

Banana rozgniatamy, dodajemy jajko oraz jogurt naturalny ( ja zmiksowałam to blenderem, aby było łatwiej i nie bawić sie w rozgniatanie banana ) , Następnie dodajemy wiórki, cynamon oraz płatki owsiane. Wszystko mieszamy. Na końcu dodajemy mąkę i wszystko dokładne ze sobą mieszamy na gładką mase, ! polecam zwilżyć lekko dłonie, wtedy ciasto nie będzie się przyklejać ! , Z powstałej masy formujemy kuleczki, badz ciasteczka, jak kto woli, według uznania. Na końcu możemy obtoczyć nasze ciasteczka w wiórkach kokosowych. Wstawiamy do piekarnika na 30 minut i pieczemy w temperaturze 150 stopni. Najlepiej poczekać aż ostygną i podawać je z bananem.

Smacznego!




Mania,

8 komentarzy:

  1. MMMM....zjadałbym. Niestety ..ja i mój "talent" do gotowania nie dmy rady. Nie umiem zrobić nawet popcornu ..raz próbowałam i spaliłam go całkiem . :D
    Wolę nie próbować, ale wygląda smakowicie.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o mniam! Coś dla mnie;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mm pysznie <3 Na pewno spróbuję:* !
    Zapraszam na nowy post i do obserwacji♥ Buziaczki:* | zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm! Wyglądają pysznie :)
    Przepis wędruje do mojego notatnika :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno spróbuję ! :)
    Zapraszam http://womanorhero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przepis, nie wydaje się być taki trudny, a efekt jest po prostu niesamowity. Ciasteczka wyglądają smakowicie i wprost przeuroczo. <33
    Obserwuję. Mogę liczyć na to samo? ;))
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow delicious!!!
    Would you like to follow each other? let me know... and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszna propozycja dla małych i dużych. Ale mi apetytu narobiłaś ;-)

    Z przyjemnością zaobserwowałam ;-)

    nasz-zaczytany-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń