sobota, 18 lipca 2015

#3 zwątpienia, gorsze dni

Cześć i Czołem, albo brodą, jak kto woli :D


Co u was słychać? Ja właśnie szperając na youtube natknęłam się na pewną piosenkę, a mianowicie na: Sylwia Przybysz feat. Mezo - Plan i właśnie to ona skłoniła mnie do napisania tego posta, a dokładniej posta na ten temat. Każdy z nas ma chwilę zwątpienia, gdy całkowicie przestaje w siebie wierzyć, mam też ją i ja. Wiele razy idąc ulicą widzę piękne dziewczyny, z idealną figurą prościej mówiąc z idealnym całokształtem. i co? i ja taka szara myszka myślę sobie dlaczego ja tak nie wyglądam? 



W dzisiejszych czasach wiele dziewczyn i nie tylko dziewczyn uważa się za brzydkie, grube czy też niepotrzebne. Dlaczego? Odpowiedz sobie na to sama, każdy ma inne powody. Każdy z nas jest inny, jednego boli krytyka mniej, drugiego więcej, a trzeciego wcale. Ja akurat staram się tym nie przejmować, wiem jaka jestem ale wiem też co chce osiągnąć! i mimo tego, że często się poddaje to wstaję, nikt mi reki nie podaje, wstaję sama. Z każdym dniem silniejsza i wiem, że w końcu wstanę po raz kolejny i powiem dość, pokaże wszystkim, że z takiej wstydliwej, szarek myszki wyjdzie odważna, pewna siebie dziewczyna. 



Pamiętajcie, że nic się samo nie zrobi, jeśli chcesz coś osiągnąć walcz o to a przede wszystkim się nie poddawaj, bo to jest najgorszę co może być, zwątpienie w siebie. chcesz idealną figurę? wiadomo, nie osiągniesz tego siedząc w domu przed telewizorem i zajadając się fast-foodami. Zamiast oglądać te wszystkie piękne , wysportowane dziewczyny wstań i walcz, a na pewno poczujesz się lepiej, a gdy z czasem zobaczysz pierwsze efekty na Twojej pięknej buźce pojawi się szczery uśmiech, obiecuje Ci to!

Wystarczy tylko w siebie uwierzyć, dać sobie trochę czasu. i wiesz co? Jesteś piękna, tak właśnie Ty!



7 komentarzy:

  1. super post :P i świetna piosenka
    zapraszam na mojego bloga :P Nowa notka
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cytaty :* Co ty na wspólną obs?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Bardzo fajny post , zapraszam do obserwacji http://bartiforever.blogspot.com/?view=mosaic - jestem początkujący

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze czasem się łapię na tym, że spoglądam na jakąś dziewczynę z zazdrością, że wygląda tak fantastycznie, bo niestety pewnych rzeczy ani odpowiednią dietą ani ćwiczeniami się nie przeskoczy. niemniej, im jestem starsza tym coraz mniej kompleksów mam, bo po prostu pogodziłam się z tym, że nie wszystko można zmienić, a poza tym, przecież wcale nie jest tak źle. i odkąd ja tak myślę, to cały świat się ze mną zgadza. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle pozytywny post. Powinniśmy wierzyć w siebie, we własne możliwości i brnąć do celu. Każdy z nas jest inny, ale każdy też na swój sposób jest piękny :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis, muszę wrócić do ćwiczeń, bo mam mały zastój, tylko trzeba ruszyć wreszcie tyłek z kanapy :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń

  7. Obserwuję,liczę na rewanż:D
    www.zmianoo99.blogspot.com
    jak możesz poklikaj w linki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń