poniedziałek, 13 lipca 2015

#2 pięć zdrowych posiłków

Cześć !


W dzisiejszym poście chce wam pokazać moje przykładowe posiłki i poruszyć temat jazdy na rowerze. Co do posiłków nie są to jakieś wyczyny kulinarne, bo muszę przyznać, że takie niebyt mi wychodzą. Ale wszystko przyjdzie z czasem! Musze wam przyznać, że nie jem pięć posiłków jak to jest wskazane, a trzy, cztery.




Śniadanie:

- jajecznica z dwóch jaj
- kawałek chleba razowego
- dwa pomidorki koktajlowe

II Śniadanie:

- zblendowane truskawki z wodą

Obiad:

- zupa warzywna

Kolacja : 

- dwie małe nektarynki




Co do jazdy na rowerze, ostatnio wyczytałam, że godzinna jazda na rowerze to aż 500 kcal. w szoku? ja w sumie nie mogłam w to uwierzyć. Do tego poprawia nam kondycję a także pozwala spalić zbędne kalorie, nie wspominając o tym, że świetnie wpływa na nogi! Ja sama zaczęłam jeździć na rowerze i teraz już wiem, że szybko nie przestane! Jesli nie lubisz wylewać potów ćwicząc w domu czy też na siłowni, wsiadaj na rower! Choć pamiętaj, że trening również jest bardzo ważny. Staraj sie poświecić chociaż 40 minut dziennie. A wy? Lubicie jazdę na rowerze?



Mania .


12 komentarzy:

  1. Świetne śniadanko.
    Przepraszam, ale mnie na blogu pisałaś, że obserwujesz mój blog, mi jednak zdaje się że nie, możliwe że po prostu Cię przeoczyłam, więc jeśli możesz to sprawdź :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jeździć na rowerze. Zwłaszcza leśnymi ścieżkami, to bardzo przyjemne i pożyteczne ;)
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też zacznę jeździć częściej na rowerze :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba idę poćwiczyć... :))

    obserwuję bloga, będzie mi miło, gdy również to uczynisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam jeździć na rowerze, ale głównie wykonuje ćwiczenia w domu ;)
    moment-at-the-photo.blogspot.com/2015/07/wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  6. chetnie bym pojezdzila, ale nia mam roweru;/
    sama cwicze i biegam:)
    Może wspólna obserwacja?
    pozdrawiam, anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałyśmy Cię do LBA :)
    Więcej informacji na naszym blogu kerrsgirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę ćwiczyć w domu niż jeździć na rowerze, strasznie nie lubię jeździć sama. Zawsze jak kogoś zapytam czy wyjdzie na rower to ludzie znajdują wymówki hah

    http://arenauh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jazdę na rowerze, ale obecnie ogranicza mnie... brak roweru... muszę wreszcie w niego zainwestować.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń